top of page

Velkommen til RebelStudio! For at få en god, sjov og sikker træning, beder vi dig om at følge disse simple regler:

Velkommen til RebelStudio! For at få en god, sjov og sikker træning, beder vi dig om at følge disse simple regler:

1. Kom 5 -10 minutter før klassen starter. Hvis klassen allerede er i gang, kan instruktøren vælge at lukke døren, og folk der kommer for sent, vil kun få lov til at deltage i næste klasse. Det er vigtigt for din egen sikkerhed, da en oversprungetopvarmning kan medføre skader! 

På grund af COVID - 19 er det vigtigt at du husker at vaske dine hænder, før du kommer ind i studiet.

2. Brug venligst ikke bodylotion før pole klasserne. Husk at have din egen personlige desinfektionsmiddel med på grund af COVID - 19.

3. Du har lov til at bruge Dryhands, kridt eller voks, men husk altid at rense din pole med rengøringsalkohol når du er færdig. Der findes flasker i dansesalen.

4. Hvis du har brug for at sætte din pole i statisk eller spinning mode, så spørg din instruktør.

5. Spørg en instruktør eller administration hvordan du bruger musiksystemet hvis du ønsker at bruge din egen musik under free aerial eller mens du lejer studiet.

6. Studerende bør kun udføre tricks, som instruktøren har bedt om.  Lad være med at afbryde    instruktører og udfør ikke tricks uden støtte eller en crash mat, hvis du ikke er sikker på hvordan man gør det.

7. Informer din instruktør i starten af klassen, hvis du har nogle skader eller ikke der er visse øvelser din læge har frabedt dig udføre. 

8. Det er ikke tilladt at deltage i en klasse bare for at se på.

9. Medlemmer har lov til at opbevare et par sko, knæbeskyttere og Dryhands i studiet. Intet beskidt tøj tak! 

10. Elever kan frit bruge håndklæder, glas, te og kaffe gratis.

Men på grund af COVID - 19 skal du sørge for ikke at drikke fra samme glas som dine pole venner og rense det efter brug. Læg beskidte håndklæder i en særlig boks efter klasse til vask og desinficering.

11. Udendørs sko er ikke tilladt i dansesalen. 

12. Vær venlig ikke at røre ved spejlene. Mad er ikke tilladt i dansesalen. Lad os holde studiet rent sammen.

13. Kameraer og mobile telefoner må kun bruges, når instruktøren giver tilladelse til at tage billeder og videoer, men husk at spørg de andre studerende hvis de ikke har noget imod at blive filmet, inden du filmer eller poster billeder på nettet.

14. Alle medlemmer og aktive klippekortstuderende kan adgang til vores lukkede gruppe på   Facebook hvor du kan dele info eller billeder. Du kan også bruge gruppen som markedsplads til at købe eller sælge sko eller poletøj. Du skal bede om godkendelse fra administrator, hvis du ønsker at poste reklamer. ​

Nedenfor kan du læse detaljer, hvordan klippekort og andre medlemskabstyper fungerer:

KlippeKort

  1. Du kan bruge klippekortet til alle klasser undtagen de specielle 6-8 ugers kurser

  2. Gyldigt i 3-6 måneder afhængigt af typen af klippekort. Du kan finde information om udløbsdato i din konto under fanen "Membership Information"

  3. Kan ikke refunderes, kan ikke overdrages

  4. Normalprisen for 10 klip er 850 kroner,  for 5 klip 450 kroner, rabatter kan gives ved særlige arrangementer

Sådan aktiveres klippekort:

  1. Tilmeld dig via bookingsystemet (du kan finde linket på hjemmesiden eller spørg administration.)

  2. Under registreringen skal du vælge klippekort og udfylde dine informationer

  3. Du modtager login og password via e-mail og du kan nu kan du bestille klasser online

  4. Hvis du ikke kan deltage i en klasse du har booket, så skal du bruge bookingsystemet til at annullere din booking mindst 4timer før klassen begynder og du vil gemme din klip

  5. Du vil betale for dit klippekort via BookingSystem med kort

  6. Hvis mindre end 3 personer er booket til en klasse, vil du få en e-mail 4 timer i forvejen, at klassen er blevet aflyst. Hvis en klasse bliver aflyst, vil dit klip gå tilbage til din konto

Medlemskab

  1. Du kan bestille alle klasser undtagen de specielle 6-8 ugers kurser.

  2. Du kan bestille ubegrænset antal klasser pr. måned.

  3. Bindingsperioden er 2 måneder.

  4. Du kan stoppe dit medlemskab, når bindingsperioden slutter. Du skal skrive en e-mail til studiet, hvor du beder om at stoppe dit medlemskab før den 14. dag i måneden. Hvis du gør det senere, vil dit medlemskab stoppe den næste måned.

  5. Eksempel: Hvis du vil stoppe fra juni, skal du sende en-e-mail før den 14. maj.  Hvis du sender mailen efter det, vil dit medlemskab stoppe fra juli.

  6. Det koster 99 kroner at fastfryse dit medlemskab. Du skal sende e-mail med hvilken periode du ønsker at fryse inden den 14. dag i måneden. 

  7. Prisen for medlemskab er 589 kroner per måned.

  8. Sådan aktiveres medlemskab:

  9. Tilmeld dig i bookingsystem et (du kan finde linket på hjemmesiden, eller spørg administration)

  10. Under registreringen skal du vælge medlemskab og udfylde dine informationer.

  11. Du modtager login og password via e-mail og du kan nu kan du bestille klasser online.

  12. Hvis du ikke kan deltage i en klasse du har booket, så skal du bruge bookingsystemet til at annullere din booking mindst 4timer før klassen begynder. Hvis du ikke annullere, vil du få et gebyr på 49 kroner.

  13. Efter den 15. dag i måneden får du en regning fra studiet via NETS. Du kan tilmelde dig automatisk betaling via din bankkonto.

  14. Hvis mindre end 3 personer er booket til en klasse, vil du besked via e-mail 4 timer i forvejen, at klassen er blevet aflyst.

Prøvetime

Denne mulighed er tilgængelig i vores reservationssystem, når du gennemgår registreringsprocessen, for dem der bestiller en klasse for første gang. Det er 50 dkk. Bestillings- / afbestillingsregler er de samme som for drop-in klasse / 1 klip. Gyldig i 1 måned.

bottom of page